مرسانامرسانا، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس زندگی ما ...

گر خوبم‌گر بدم ملالی نیست چون تو را دارم

شروع خاطرات

1399/2/3 19:42
نویسنده : مامان خانومی
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک ناز من 

در حالی این متن رو برات یادداشت میکنم که شما در دل من جا خوش کردی و ۱۳ هفته تمام داری چند وقت پیش به دکتر برای سونو غربالگری رفتیم و به بنده گفتن شما گل پسر هستی احتمالا 

همون طور که داداشی یاسین دلش میخواست شد و شما پسر پسر و قند عسل تشریف دارین

من و بابا به نتیجه رسیدیم اسم شما گل رو بزاریم رادین 

پس فعلا پسرم رادین خان هستین شما 

عزیز دل مامان با دست های کوچولو و نازش

شما خیلی باعث حالت تهوع در مامان میشی و با وجود خوردن چهار قرص در روز من همچنان تهوع دارم و میلم به هیچی نمیره عزیزم

ولی باز خدا رو شکر بابایی مهربون شما اینجا کنارم و همه چی برام میخره و درست میکنه 

فعلا ملون حالم رو بد نمیکنه و میتونم راحت بخورم

خب تا یادداشت بعدی فعلا خدانگهدار عشقکم🥰 

پسندها (4)

نظرات (2)

SujinSujin
2 مرداد 99 16:49
میشه دنبالم کنید

4 مرداد 99 19:28
خاله جون من خیلی شما رو دوستتون دارم