مرسانامرسانا، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس زندگی ما ...

گر خوبم‌گر بدم ملالی نیست چون تو را دارم

غربالگری و شناسنامه

1399/7/28 23:22
نویسنده : مامان خانومی
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس مامان

امروز صبح بیدار شدیم و با مامان‌زری و بابایی  و داداشی رفتیم برای ازمایش غربالگری 

گفته بودن‌حتما مامان‌بیاد 

رفتیم‌شهید جعفری تو هفده شهریور اونجا شمارو نشون دادیم و از پاشنه پات خون‌گرفتن بعدش هم‌ دکتر دید و اومدیم خونه

عزیزم خیلی گریه کردی 

من بیرون‌اتاق وایسادم مامان‌ زری نگه ات داشت

یه کوچولو زردی ات شروع شده اومدیم خونه مامان زری شیر خشت داد بهت منم فقط شروع کردم سردی خوردن

شیر خشک هم بابا خرید که شب ها بهت بدیم برای زردی اتم خوبه

شما خیلی پرنسس و خانومی بیدار میشی غربتی بازی در نمیاری 

  اروم نق میزنی فقط 

دخترکم خیلی دوست دارم مامانی

بابا محسن هم رفت شناسنامه گل دختر رو گرفت 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


29 مهر 99 10:30
مبارک باشه،عزیزم!چه جیگری!من عاشق نوزاد ها هستم،خیلی گله،قدمش مبارک باشه😘😘😘😘💖💖💖💖خداحفظش کنه🌷🌷🌷🎀🎀🎀🎀🌺🌺